en sympathisant van De kempenzonen en dochters club

Moderator: Headhunter
Zijn plastieken bloemen ook goed , of beter nen bloemenkransIke schreef:Hey guys, here a girl ...
Hoezo geen schoen- of bh maten, pfff, flauw hoor ...![]()
Ik ben Ike ... van de Millennium Reds. Eigenlijk is het I'ke ... de I van Iris en de 'ke omdat ik een lieveke ben. Zo simpel is het.![]()
Standard supporter geworden omdat grote broer Joey Ramone me dat zo geleerd heeft ... heeft hij goed gedaan hé. En voila, sinds hij me meenam ... helemaal opgeslorpt. Een supportersclub in Antwerpen gezocht en gevonden en al snel gebombardeerd tot promogirl. Gelukkig hou ik me ook bezig met nuttige dingen in de club![]()
Voel me heel goed in de grote standard familie ... en indien er nog 'rsdk'ers zijn die me bloemen willen geven ... 'k heb nog veel lege vazen staan hoor![]()
Groetjes, I'ke xxx
ge was gisteren weer een paar keer schoon in beeldredpostiche schreef:Hallo beste vrienden en vriendinnen,ik ben eigenlijk den EDDY maar voor velen gekend alls"de redpostiche".Deze naam om de simpele reden dat ik in principe alle wedstrijden aanwezig ben en dit met die akelige rode pruik op mijne kop.Wat begonnen is als grap eigenlijk maar ondertussen dool ik er nog altijd mee rond.Ik ben lid in Londerzeel van de supportersclub"the red dragons"...grts
Ja doe dan maar den bloemenkrans ... met zo'n quote ben je immers direct in de rouwkieperke schreef:Zijn plastieken bloemen ook goed , of beter nen bloemenkransIke schreef:Hey guys, here a girl ...
Hoezo geen schoen- of bh maten, pfff, flauw hoor ...![]()
Ik ben Ike ... van de Millennium Reds. Eigenlijk is het I'ke ... de I van Iris en de 'ke omdat ik een lieveke ben. Zo simpel is het.![]()
Standard supporter geworden omdat grote broer Joey Ramone me dat zo geleerd heeft ... heeft hij goed gedaan hé. En voila, sinds hij me meenam ... helemaal opgeslorpt. Een supportersclub in Antwerpen gezocht en gevonden en al snel gebombardeerd tot promogirl. Gelukkig hou ik me ook bezig met nuttige dingen in de club![]()
Voel me heel goed in de grote standard familie ... en indien er nog 'rsdk'ers zijn die me bloemen willen geven ... 'k heb nog veel lege vazen staan hoor![]()
Groetjes, I'ke xxxzijn meteen u vazen weggewerkt.
ja da hoor ik dikwijls mo heb het eigenlijk zelf nog ni echt gezien 8Oillusion schreef:ge was gisteren weer een paar keer schoon in beeldredpostiche schreef:Hallo beste vrienden en vriendinnen,ik ben eigenlijk den EDDY maar voor velen gekend alls"de redpostiche".Deze naam om de simpele reden dat ik in principe alle wedstrijden aanwezig ben en dit met die akelige rode pruik op mijne kop.Wat begonnen is als grap eigenlijk maar ondertussen dool ik er nog altijd mee rond.Ik ben lid in Londerzeel van de supportersclub"the red dragons"...grts
doemme wee vergete in te logge seAnonymous schreef:ja da hoor ik dikwijls mo heb het eigenlijk zelf nog ni echt gezien 8Oillusion schreef:ge was gisteren weer een paar keer schoon in beeldredpostiche schreef:Hallo beste vrienden en vriendinnen,ik ben eigenlijk den EDDY maar voor velen gekend alls"de redpostiche".Deze naam om de simpele reden dat ik in principe alle wedstrijden aanwezig ben en dit met die akelige rode pruik op mijne kop.Wat begonnen is als grap eigenlijk maar ondertussen dool ik er nog altijd mee rond.Ik ben lid in Londerzeel van de supportersclub"the red dragons"...grts