Poll v/d week: Welk positie zou jij nog versterken?

Alles over voetbalwedstrijden van andere ploegen dan Standard

Moderator: Headhunter

Plaats reactie

Welke positie zou jij nog graag zien versterkt worden tijdens de winterstop?

Linksback
0
Geen stemmen
Rechtsback
1
11%
Centrale verdediger
3
33%
Rechter middenvelder
0
Geen stemmen
Linker middenvelder
1
11%
Verdedigende middenvelder
1
11%
Aanvallende middenvelder
1
11%
Spits
2
22%
 
Totaal aantal stemmen: 9

President
Site Admin
Site Admin
Berichten: 241
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:00 am

Poll v/d week: Welk positie zou jij nog versterken?

Bericht door President » wo dec 26, 2007 1:39 pm

Welke positie zou jij nog graag zien versterkt worden, dit mag zowel voor de basis als voor de bank zijn uiteraard...

Al wie zijn mening hierover wenst te geven, laat u maar eens goed gaan... :wink:

Doenckers
Bronze Member
Berichten: 56
Lid geworden op: di nov 20, 2007 2:00 am
Locatie: Turnhout
Contacteer:

Bericht door Doenckers » wo dec 26, 2007 5:41 pm

Ik vind dat ge nog zeker ne rechtse bak / centrale verdediger moet bij aantrekken. Ik denk anders dat ze wel spijt gaan kunnen hebben van het vertrek van Fredje...

Headhunter
Moderator
Berichten: 83
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Lommel

Bericht door Headhunter » wo dec 26, 2007 5:46 pm

Versterkingen gaan idd redelijk afhankelijk zijn van het al dan niet vertrekken van spelers...
Zoals Doenckers zegt, verdediger extra is wel nodig denk ik. Alle hoop op Goreux of wie is het is mss iets te veel van het goede. Sarr wsl maand weg en dan is het achteraan maar dun he.

Gast

Bericht door Gast » do dec 27, 2007 12:43 am

Eerst en vooral mijn grootste wens: van de basisspelers geen enkele laten vertrekken.

Qua inkomende transfers: polyvalente verdediger a la Dante (die schuift wel centraal als Sarr ff weg is),maar dan ne rechtspoot.

Dawson
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 2:00 am
Locatie: Dubeekstraat 16 Aarschot

Bericht door Dawson » do dec 27, 2007 1:46 pm

Moeilijk, moeilijk..te veel spelers aantrekken mogen ze zeker niet doen, ma anderzijds mogen we ook niet vergeten dat we een ganse heenronde hebben volgemaakt met een beperkt aantal spelers ..Nu we echt dé kans hebben op de titel te pakken, zou ik het sneu vinden als we die laten schieten omdat we in spelersnood komen..Je kan altijd wel iemand zetten, maar ik vind dat we vooral defensief krap zitten id echte kwaliteit..Middenveld moet volstaan zonder al te grote tegenslagen…Vooraan tja..ik weet niet of Mbokani een spits is waar je altijd gaat op kunnen tellen, echt overtuigd heeft hij me toch nog niet..Een ‘opportuniteit’ zou ik hier niet laten schieten. Qua keepers blijf ik het een risico vinden dat je in volle titelstrijd (bij een blessure van Espinoza) met 2 volledig onervaren keepers komt te zitten..

Plaats reactie