Poll van de week: Welke Belgische club haat jij het meest?

Alles over voetbalwedstrijden van andere ploegen dan Standard

Moderator: Headhunter

Gesloten

Welke Belgische club wekt bij jouw het meeste haat gevoelens op?

Club Brugge
7
22%
A'lecht
7
22%
Genk
17
53%
Andere
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 32

President
Site Admin
Site Admin
Berichten: 241
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:00 am

Poll van de week: Welke Belgische club haat jij het meest?

Bericht door President » ma dec 10, 2007 11:30 pm

De poll van deze week sluit aan de actualiteit van dit weekend (ref. de uitspraken van JM). Daarom ook de vraag welke club bij jouw spontaan kotsnijgingen kan laten opkomen als je der nog maar aan denkt :wink: ...

Diegene die willen mogen uiteraard uitgebreid hun mening hierover geven :twisted:

Headhunter
Moderator
Berichten: 83
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Lommel

Bericht door Headhunter » ma dec 10, 2007 11:43 pm

Zonder twijfel Genk... vanaf het ontstaan van dat nep-smurfen-gedoe moet ik er al niks van weten en da is met de jaren alleen maar erger en erger geworden!!

President
Site Admin
Site Admin
Berichten: 241
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:00 am

Bericht door President » ma dec 10, 2007 11:43 pm

De afgelopen jaren zou ik steevast voor Genk gekozen hebben, echter heeft een zekere JM er ondertussen bijna op zijn eentje voor gezorgd dat Club er momenteel met kop en nek boven uisteekt...

dal1898
Newbie
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: di nov 27, 2007 2:00 am
Locatie: vrasene

Bericht door dal1898 » di dec 11, 2007 12:12 am

Haat ze alle drie maar die uit BXL net nog iets meer.

sergiosigurvinson
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: ma nov 26, 2007 2:00 am
Locatie: Hingene

Bericht door sergiosigurvinson » di dec 11, 2007 11:01 am

Club, omdat je voelt dat er iets niet pluis is. Ze spelen, en mogen dit ongehinderd doen, het spel zeer sluw. Ze hebben niet alleen de bond in hun macht, ook de pers is opvallend stil als het mogelijke klachten, opmerkingen, enz...gaat. Welke trainer, dan die van Brugge, kan ongehinderd al die uitspraken doen. Men publiceert ze wel in o.a. De Standaard, maar geen enkel reporter schrijft er een commentaar op.
Dit is tekenend.

didi
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: zo nov 25, 2007 2:00 am
Locatie: Dendermonde

Bericht door didi » di dec 11, 2007 3:13 pm

Nou moe 8O ...dit is echt kiezen tss de pest,cholera en HIV.

Alle 3 zijn het ongelofelijke kutclubjes,en alle 3 veroorzaken ze bij momenten gastro-intestinale klachten bij mij en vele andere Standardfans.

Genk: een non-club,weinig of geen "history"...Elk familiefeest (aan vrouwkes zijde) word ik geconfronteerd met abonnees.Schoonpa is intss al een "ex".Ik zet ze op 3 in mijn "hate-list".


Anderlecht: dé absolute aartsvijand...De club waar ik het meest mee geconfronteerd word in real life (werk oa in Brussel en hier zijn er veel supporters van).Zou altijd mijn numero uno zijn..ware er niet D'Hooghe en Zaki M.

Absoluut met stip op 1: de Boeren dus. :evil:

Dawson
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 2:00 am
Locatie: Dubeekstraat 16 Aarschot

Bericht door Dawson » di dec 11, 2007 5:38 pm

Momenteel natuurlijk e beetje minder gezien de huidige gang van zaken, het begint sinds zondag echt zielige proporties aan te nemen, ge zou der bijna compasse mee krijgen..MAAR da neemt ni weg da RSCA nog altijd mijn 'most-hated' team is..
Brugge in principe altijd wat minder echte haat voor gehad..eerder complete onverschilligheid, maar Matthysen doet er natuurlijk echt wel alles aan om brugge in sneltempo over rsca te krijgen..ik zeg het nogmaals 'Kai Nyssonen had best wat harder mogen stampen tegen zenne kop'..

Gast

Bericht door Gast » do dec 13, 2007 1:56 pm

ggeeeenkkkkkkkk omdat er hier overal zo van die potters zitte
ma snap ni hoe ge kunt stemme op da ding :D

President
Site Admin
Site Admin
Berichten: 241
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:00 am

Bericht door President » do dec 13, 2007 3:39 pm

Anonymous schreef:ggeeeenkkkkkkkk omdat er hier overal zo van die potters zitte
ma snap ni hoe ge kunt stemme op da ding :D
Inloggen op het forum, en dan zal het wel lukken :wink:

phk-04
Newbie
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: wo dec 12, 2007 2:00 am
Locatie: zonhoven
Contacteer:

Bericht door phk-04 » do dec 13, 2007 5:31 pm

aja wist ni da ik ni was ingelogt tis gelukt dus :P

andy
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 2:00 am
Locatie: tessenderlo

Bericht door andy » do dec 13, 2007 7:09 pm

Voor mij die KUT-buffalo's uit GENT ... nu alleen nog hopen dat Mathijsen daar ooit trainer wordt !!! :twisted:

hans

Bericht door hans » za dec 15, 2007 7:30 pm

Wat een zever...

sergiosigurvinson schreef:Club, omdat je voelt dat er iets niet pluis is. Ze spelen, en mogen dit ongehinderd doen, het spel zeer sluw. Ze hebben niet alleen de bond in hun macht, ook de pers is opvallend stil als het mogelijke klachten, opmerkingen, enz...gaat. Welke trainer, dan die van Brugge, kan ongehinderd al die uitspraken doen. Men publiceert ze wel in o.a. De Standaard, maar geen enkel reporter schrijft er een commentaar op.
Dit is tekenend.

President
Site Admin
Site Admin
Berichten: 241
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:00 am

Bericht door President » zo dec 16, 2007 7:01 pm

hans schreef:Wat een zever...

sergiosigurvinson schreef:Club, omdat je voelt dat er iets niet pluis is. Ze spelen, en mogen dit ongehinderd doen, het spel zeer sluw. Ze hebben niet alleen de bond in hun macht, ook de pers is opvallend stil als het mogelijke klachten, opmerkingen, enz...gaat. Welke trainer, dan die van Brugge, kan ongehinderd al die uitspraken doen. Men publiceert ze wel in o.a. De Standaard, maar geen enkel reporter schrijft er een commentaar op.
Dit is tekenend.
Waarom dan wel?

Omdat jij een beetje naief bent? Of omdat het je clubje is? Of omdat je denkt dat het Belgische zowat de eerlijkste competitie is die er in de wereld bestaat? Of is het dan weer omdat iedereen in België als gelijke wordt behandeld? Of omdat Brugge zo'n wereldelftal heeft?...

Als je vind dat iets zever is zeg dan ook waarrom (al zal het jou kennende weer een pak onzin bijeen zijn), in mijn ogen heeft de René dan ook meer dan gelijk...

Headhunter
Moderator
Berichten: 83
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Lommel

Bericht door Headhunter » zo dec 16, 2007 8:21 pm

who the fuck is hans??? :twisted:

Gesloten