Steven Defour

Alles over voetbalwedstrijden van andere ploegen dan Standard

Moderator: Headhunter

Plaats reactie
Moon
Newbie
Newbie
Berichten: 16
Lid geworden op: zo nov 25, 2007 2:00 am
Locatie: Mol
Contacteer:

Steven Defour

Bericht door Moon » do nov 29, 2007 12:30 pm

Steven Defour: "Ik verdien de gouden schoen"

Middenvelder van Standaard Luik zegt aan de vooravond van de topper tegen Anderlecht recht te hebben op de Gouden Schoen.

Steven Defour is één van de grootste talenten van België. In het Gazet van Antwerpen reageert de spits op het goede seizoen dat hij met zijn club doormaakt. Volgens Defour behoort hij tot een van de kanshebbers voor de gouden schoen. "Standard is de beste ploeg van België en brengt het mooiste voetbal. Als je daar elke week een van de steunpilaren, een van de uitblinkers bent, dan verdien je de Gouden Schoen toch. Zo zie ik het.â€

Posse
Newbie
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 2:00 am
Locatie: Lommel
Contacteer:

Bericht door Posse » do nov 29, 2007 12:49 pm

Nog jong eh...

Headhunter
Moderator
Berichten: 83
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Lommel

Bericht door Headhunter » do nov 29, 2007 1:01 pm

Die journalist kan Standard Luik nog nie fatsoenlijk schrijven dus hoe zou die in godsnaam in staat zijn om een gans artikel te maken da op iets trekt...
Zoals gewoonlijk zullen er weer heel wat woorden verdraaid en uit hun context getrokken zijn.
En wat dan nog he, lees Legear zijn interview maar eens... da is met nog minder schaamte!

Gast

legaer

Bericht door Gast » vr nov 30, 2007 12:40 pm

Uit zijn interview blijkt dat Legaer nog helemaal niet gaar is en eerder kinderachtig uit dit interview komt. En zijn shirts die hij heeft overgehouden aan de CL, zijn in de eerste plaats helemaal geen toppers en de herinneringen die hij er aan overhoudt, zullen hem later ook niet doen warmlopen.
Ik had Legaer wel graag bij ons gehouden, hij heeft een zeker potentieel en kan iemand worden in het Belgische voetbal.

Headhunter
Moderator
Berichten: 83
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Lommel

Re: legaer

Bericht door Headhunter » vr nov 30, 2007 12:52 pm

Anonymous schreef:Uit zijn interview blijkt dat Legaer nog helemaal niet gaar is en eerder kinderachtig uit dit interview komt. En zijn shirts die hij heeft overgehouden aan de CL, zijn in de eerste plaats helemaal geen toppers en de herinneringen die hij er aan overhoudt, zullen hem later ook niet doen warmlopen.
Ik had Legaer wel graag bij ons gehouden, hij heeft een zeker potentieel en kan iemand worden in het Belgische voetbal.
Als het kan inloggen ofwel ff naam erbij zetten, is aangenamer voor de andere forummers he :wink:

Posse
Newbie
Newbie
Berichten: 12
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 2:00 am
Locatie: Lommel
Contacteer:

Bericht door Posse » vr nov 30, 2007 12:58 pm

Stel dan in dat guests niks kunnen posten

Headhunter
Moderator
Berichten: 83
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Lommel

Bericht door Headhunter » vr nov 30, 2007 1:06 pm

Posse schreef:Stel dan in dat guests niks kunnen posten
Da is de president zijn zaak he :lol: Maar tis anders ook ma een klein moeite om er ne naam bij te zetten he :wink:

sergiosigurvinson
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: ma nov 26, 2007 2:00 am
Locatie: Hingene

guest

Bericht door sergiosigurvinson » vr nov 30, 2007 2:37 pm

Sorry mannen.
Opnieuw me vergeten in te loggen. Had mijn naam' sergiosigurvinson' wel vermeld, maar er verscheen alleen 'guest' op. Waarschijnlijk had ik iets verkeerds gedaan. Dat gebeurt nog wel eens.

sergiosigurvinson
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: ma nov 26, 2007 2:00 am
Locatie: Hingene

klok

Bericht door sergiosigurvinson » vr nov 30, 2007 2:40 pm

Is het mogelijk dat de klok achter staat?

President
Site Admin
Site Admin
Berichten: 241
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:00 am

Re: klok

Bericht door President » vr nov 30, 2007 2:52 pm

sergiosigurvinson schreef:Is het mogelijk dat de klok achter staat?
Die moete ge zelf goed zetten bij ouw instellingen...

dal1898
Newbie
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: di nov 27, 2007 2:00 am
Locatie: vrasene

Re: klok

Bericht door dal1898 » ma dec 03, 2007 10:15 am

sergiosigurvinson schreef:Is het mogelijk dat de klok achter staat?
Misschien heeft de klok hem aangepast aan de persoon zelf e :twisted: :lol: :wink:

bogie
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: di nov 27, 2007 2:00 am
Locatie: Riemst

Bericht door bogie » di dec 04, 2007 9:35 pm

Tenminste ene die recht voor de raap durft te spreken en dan ook nog de waarheid ook. Steven verdient gewoon de Gouden Schoen.
Wie zou hem anders wel moeten krijgen.

Plaats reactie