View posts since last visit

Suggesties, vragen, problemen en opmerkingen over deze website kan je hier kwijt

Moderator: Headhunter

simon_rouche
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: zo nov 25, 2007 2:00 am
Locatie: Bunsbeek Plage
Contacteer:

View posts since last visit

Bericht door simon_rouche » wo nov 28, 2007 10:11 am

Normaal zou tlkens ik op "View posts since last visit" klik,de topics moeten komen waar een nieuw bericht is om het overzichtelijker te hebben.

Welnu, er loopt steevast wat fout, namelijk: na dat ik het eerste topic gelezen heb en terugga zijn er geen nieuwe posts meer, en dat is best vervelend :?

Alvast bedankt ;)

illusion
Site Admin
Site Admin
Berichten: 39
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Tongeren

Bericht door illusion » wo nov 28, 2007 10:46 am

lijkt mij normaal, heb het op een paar andere fora getest (waaronder het standardforum) en daar is het ook zo.
Hij neem namelijk de posts sinds uw laatste bezoek, als je dan iets bekijkt beschouwt hij uw huidig bezoek (het tijdstip ervan) als uw laatste bezoek en toont hij idd niets meer (ofwel enkel dingen die zijn gepost na uw laatste actieve tijdstip). Daar kan ik spijtig genoeg niks aan veranderen...

PS: alle nieuwe posts zijn trouwens aangeduid door een blauw teken voor het subforum, je kan altijd via die weg de nieuwe dingen bekijken, dit teken blijft blauw zolang je het topic niet gelezen hebt.
Laatst gewijzigd door illusion op wo nov 28, 2007 10:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.

simon_rouche
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: zo nov 25, 2007 2:00 am
Locatie: Bunsbeek Plage
Contacteer:

Bericht door simon_rouche » wo nov 28, 2007 10:53 am

hmmm, zou kunnen.. maar 't is enkel hier dat ik het voor heb dat ik nadat ik 1topic gelezen heb en ik op vorige klik, alle topics kwijt ben :?

illusion
Site Admin
Site Admin
Berichten: 39
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Tongeren

Bericht door illusion » wo nov 28, 2007 10:56 am

simon_rouche schreef:hmmm, zou kunnen.. maar 't is enkel hier dat ik het voor heb dat ik nadat ik 1topic gelezen heb en ik op vorige klik, alle topics kwijt ben :?
test maar eens op het standardforum

simon_rouche
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: zo nov 25, 2007 2:00 am
Locatie: Bunsbeek Plage
Contacteer:

Bericht door simon_rouche » wo nov 28, 2007 10:59 am

Als ik daar op die link klik (http://www.standardliege.be/ndl/forum/s ... d=newposts) kan ik de topics blijven bekijken tot ik me afmeld... :s

illusion
Site Admin
Site Admin
Berichten: 39
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Tongeren

Bericht door illusion » wo nov 28, 2007 11:20 am

raar, ik kan dat niet, als ik die url 2 keer ingeef na elkaar dan is de 2e keer die pagina leeg...

President
Site Admin
Site Admin
Berichten: 241
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:00 am

Bericht door President » wo nov 28, 2007 12:04 pm

Bij mij lukt dat overal, en geloof me ik gebruik dikwijls wel tussen de 5 tot 10 verschillende pc's per week...

illusion
Site Admin
Site Admin
Berichten: 39
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Tongeren

Bericht door illusion » wo nov 28, 2007 12:31 pm

ik kan effe niet volgen, wat lukt bij u overal en is het iets wat 'overal' lukt behalve hier? sorry, ben met 4 programmeertalen bezig op het moment, brain-overload ... :lol:

President
Site Admin
Site Admin
Berichten: 241
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:00 am

Bericht door President » wo nov 28, 2007 12:36 pm

illusion schreef:ik kan effe niet volgen, wat lukt bij u overal en is het iets wat 'overal' lukt behalve hier? sorry, ben met 4 programmeertalen bezig op het moment, brain-overload ... :lol:
Dat op het grote forum alle topics die ik niet gelezen heb, gemarkeerd blijven staan als niet gelezen itt dit forum...

Headhunter
Moderator
Berichten: 83
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Lommel

Bericht door Headhunter » wo nov 28, 2007 12:38 pm

President schreef:
illusion schreef:ik kan effe niet volgen, wat lukt bij u overal en is het iets wat 'overal' lukt behalve hier? sorry, ben met 4 programmeertalen bezig op het moment, brain-overload ... :lol:
Dat op het grote forum alle topics die ik niet gelezen heb, gemarkeerd blijven staan als niet gelezen itt dit forum...
ook via die link?? want dan is da bij mij ook wel weg...
als ik gewoon het groot forum kijk dan blijft da idd ook gekleurd bij mij...

illusion
Site Admin
Site Admin
Berichten: 39
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Tongeren

Bericht door illusion » wo nov 28, 2007 12:54 pm

k zal er eens naar zien, maar beloof niks...

simon_rouche
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: zo nov 25, 2007 2:00 am
Locatie: Bunsbeek Plage
Contacteer:

Bericht door simon_rouche » wo nov 28, 2007 2:32 pm

Gaf die link maar als voorbeeld... Als ik op de knop (bekijk berichten na laatste bezoek) klik kom ik op die url uit... En die kan ik dan telkens vernieuwen en zo, zoals de President zegt, zie ik dan de topics waarin is gereageerd nog staan.

edit: http://img148.imageshack.us/img148/5416 ... eenyb9.jpg

illusion
Site Admin
Site Admin
Berichten: 39
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Tongeren

Bericht door illusion » wo nov 28, 2007 3:09 pm

het rare is dat het nu bij mij hier wel werkt...
krijg er geen lijn in, wat mij wel opvalt is dat soms, en ik zeg soms, het tijdstip van de laatste login ineens wijzigt, wat niet het geval zou mogen zijn omdat dit enkel bij het verlaten van de site wordt weggeschreven

sergiosigurvinson
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: ma nov 26, 2007 2:00 am
Locatie: Hingene

Bericht door sergiosigurvinson » vr nov 30, 2007 2:42 pm

Ik heb het al ergens anders bij gepost. Maar ik denk dat de klok niet juist is gezet. Dit bericht is gepost om 13.42 uur.

sergiosigurvinson
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: ma nov 26, 2007 2:00 am
Locatie: Hingene

Bericht door sergiosigurvinson » vr nov 30, 2007 2:44 pm

Iets waar ik natuurlijk geen rekening mee gehouden heb is het tijdsverschil. Leven wij in verschillende tijdszones? :wink:

Plaats reactie