Who is who??

Alles wat niet met Standard en voetbal in het algemeen te maken heeft

Moderator: Headhunter

dal1898
Newbie
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: di nov 27, 2007 2:00 am
Locatie: vrasene

Bericht door dal1898 » di nov 27, 2007 11:59 pm

Dal1898= BR1983 :wink:

en sympathisant van De kempenzonen en dochters club :wink:

redpostiche
Newbie
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 2:00 am
Locatie: Boom

wie is wie

Bericht door redpostiche » wo nov 28, 2007 6:12 pm

Hallo beste vrienden en vriendinnen,ik ben eigenlijk den EDDY maar voor velen gekend alls"de redpostiche".Deze naam om de simpele reden dat ik in principe alle wedstrijden aanwezig ben en dit met die akelige rode pruik op mijne kop.Wat begonnen is als grap eigenlijk maar ondertussen dool ik er nog altijd mee rond.Ik ben lid in Londerzeel van de supportersclub"the red dragons"...grts :lol:

kieperke
Newbie
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: do nov 22, 2007 2:00 am
Locatie: loemmel

Bericht door kieperke » wo nov 28, 2007 9:21 pm

Ike schreef:Hey guys, here a girl ...
Hoezo geen schoen- of bh maten, pfff, flauw hoor ... :wink:
Ik ben Ike ... van de Millennium Reds. Eigenlijk is het I'ke ... de I van Iris en de 'ke omdat ik een lieveke ben. Zo simpel is het. :wink:
Standard supporter geworden omdat grote broer Joey Ramone me dat zo geleerd heeft ... heeft hij goed gedaan hé. En voila, sinds hij me meenam ... helemaal opgeslorpt. Een supportersclub in Antwerpen gezocht en gevonden en al snel gebombardeerd tot promogirl. Gelukkig hou ik me ook bezig met nuttige dingen in de club :wink:
Voel me heel goed in de grote standard familie ... en indien er nog 'rsdk'ers zijn die me bloemen willen geven ... 'k heb nog veel lege vazen staan hoor :wink:
Groetjes, I'ke xxx
Zijn plastieken bloemen ook goed , of beter nen bloemenkrans :oops: zijn meteen u vazen weggewerkt. :mrgreen:

Dawson
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 2:00 am
Locatie: Dubeekstraat 16 Aarschot

Bericht door Dawson » wo nov 28, 2007 10:24 pm

Dawson zoals op standardliege.com
nickname ooit gebruikt op de guest omdak als jonge gast nogal fan was van het zeemzoete Dawson's Creeck :oops: , ondertussen blijven we jaren later wel trouw vasthouden aan de nick 8)
ma goe, ben Micha dus..voorbije jaren meer dan regelmatig mee met de bus naar de uitmatchen (thuis gaan we steevast met de auto), dees jaar door omstandigheden nog ni meegeweest 8O
samen met Anneke prolly de enige leden van RSDK uit de parel vh Hageland, Aarschot 8)

maps073

Bericht door maps073 » do nov 29, 2007 5:18 pm

ik ben er ook nog steeds....
alleen vind ik het erg onoverzichtelijk momenteel... ik ben al wat ouder en snap het niet zo goed als de jeugd he

maps

Bericht door maps » do nov 29, 2007 5:19 pm

maps is dus d'n hollander he.... die grote knappe dikke.....

illusion
Site Admin
Site Admin
Berichten: 39
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Tongeren

Re: wie is wie

Bericht door illusion » za dec 01, 2007 11:11 am

redpostiche schreef:Hallo beste vrienden en vriendinnen,ik ben eigenlijk den EDDY maar voor velen gekend alls"de redpostiche".Deze naam om de simpele reden dat ik in principe alle wedstrijden aanwezig ben en dit met die akelige rode pruik op mijne kop.Wat begonnen is als grap eigenlijk maar ondertussen dool ik er nog altijd mee rond.Ik ben lid in Londerzeel van de supportersclub"the red dragons"...grts :lol:
ge was gisteren weer een paar keer schoon in beeld 8)

Ike
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: zo nov 25, 2007 2:00 am
Locatie: Heist Op Den Berg

Bericht door Ike » za dec 01, 2007 9:55 pm

kieperke schreef:
Ike schreef:Hey guys, here a girl ...
Hoezo geen schoen- of bh maten, pfff, flauw hoor ... :wink:
Ik ben Ike ... van de Millennium Reds. Eigenlijk is het I'ke ... de I van Iris en de 'ke omdat ik een lieveke ben. Zo simpel is het. :wink:
Standard supporter geworden omdat grote broer Joey Ramone me dat zo geleerd heeft ... heeft hij goed gedaan hé. En voila, sinds hij me meenam ... helemaal opgeslorpt. Een supportersclub in Antwerpen gezocht en gevonden en al snel gebombardeerd tot promogirl. Gelukkig hou ik me ook bezig met nuttige dingen in de club :wink:
Voel me heel goed in de grote standard familie ... en indien er nog 'rsdk'ers zijn die me bloemen willen geven ... 'k heb nog veel lege vazen staan hoor :wink:
Groetjes, I'ke xxx
Zijn plastieken bloemen ook goed , of beter nen bloemenkrans :oops: zijn meteen u vazen weggewerkt. :mrgreen:
Ja doe dan maar den bloemenkrans ... met zo'n quote ben je immers direct in de rouw :wink: :wink:

Gast

Re: wie is wie

Bericht door Gast » zo dec 02, 2007 4:02 pm

illusion schreef:
redpostiche schreef:Hallo beste vrienden en vriendinnen,ik ben eigenlijk den EDDY maar voor velen gekend alls"de redpostiche".Deze naam om de simpele reden dat ik in principe alle wedstrijden aanwezig ben en dit met die akelige rode pruik op mijne kop.Wat begonnen is als grap eigenlijk maar ondertussen dool ik er nog altijd mee rond.Ik ben lid in Londerzeel van de supportersclub"the red dragons"...grts :lol:
ge was gisteren weer een paar keer schoon in beeld 8)
ja da hoor ik dikwijls mo heb het eigenlijk zelf nog ni echt gezien 8O

redpostiche
Newbie
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: vr nov 23, 2007 2:00 am
Locatie: Boom

Re: wie is wie

Bericht door redpostiche » zo dec 02, 2007 4:05 pm

Anonymous schreef:
illusion schreef:
redpostiche schreef:Hallo beste vrienden en vriendinnen,ik ben eigenlijk den EDDY maar voor velen gekend alls"de redpostiche".Deze naam om de simpele reden dat ik in principe alle wedstrijden aanwezig ben en dit met die akelige rode pruik op mijne kop.Wat begonnen is als grap eigenlijk maar ondertussen dool ik er nog altijd mee rond.Ik ben lid in Londerzeel van de supportersclub"the red dragons"...grts :lol:
ge was gisteren weer een paar keer schoon in beeld 8)
ja da hoor ik dikwijls mo heb het eigenlijk zelf nog ni echt gezien 8O
doemme wee vergete in te logge se :roll:

illusion
Site Admin
Site Admin
Berichten: 39
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Tongeren

Bericht door illusion » zo dec 02, 2007 9:31 pm

gewoon nie uitloggen dan blijf je ingelogged :)

Silke
Newbie
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: di dec 04, 2007 2:00 am
Locatie: Hoeselt

Bericht door Silke » di dec 04, 2007 10:33 pm

Silke,Het jong blond ding van de bus! Aangenaam..

hellsie
Newbie
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: wo nov 28, 2007 2:00 am
Locatie: limburg

Bericht door hellsie » di dec 04, 2007 10:39 pm

Elsie, het iets oudere blonde ding van de bus...

bogie
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: di nov 27, 2007 2:00 am
Locatie: Riemst

Bericht door bogie » di dec 04, 2007 11:06 pm

Waarom hebben ze die blonde "dingen" niet bij ons op de bus. :wink:

Headhunter
Moderator
Berichten: 83
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Lommel

Bericht door Headhunter » wo dec 05, 2007 12:55 am

bogie schreef:Waarom hebben ze die blonde "dingen" niet bij ons op de bus. :wink:
Zijt blij jong :lol: Blond of niet, het blijven vrouwen he :twisted:
Trouwens dames, das geen voorstelling van uzelf he. Dat kan beter lijkt me :wink:

Plaats reactie