Who is who??

Alles wat niet met Standard en voetbal in het algemeen te maken heeft

Moderator: Headhunter

Headhunter
Moderator
Berichten: 83
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Lommel

Who is who??

Bericht door Headhunter » vr nov 23, 2007 10:48 am

De meesten zullen elkaar wel kennen hier maar omdat er ook niet-leden welkom zijn op dit forum stel ik voor dat hier iedereen zichzelf in het kort voorstelt. Dit moeten geen grote geheimen zijn, geen schoenmaten, BH-maten of van die dingen :lol: Gewoon wie je bent, bij welke supportersclub je zit enzo (foto mag er altijd bij natuurlijk). Altijd fijn om in Luik of ergens op verplaatsing eindelijk een gezicht te kunnen plakken op één of andere nickname.
Ik stel voor dat onze President de spits afbijt hier :wink: .

President
Site Admin
Site Admin
Berichten: 241
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:00 am

Bericht door President » vr nov 23, 2007 11:04 am

Ik ben dus de President aka Ben Q aka Den Swa (voor het Standard-forum), bijna iedereen zal me wel kennen als de voorzitter van deze supportersclub, al is het woord voorzitter in principe niet op zijn plaats aangezien ik elke voozitters verkiezing de kop heb in gedrukt, met mijn autoritair en geweldadig voorkomen... 8) :twisted:

Iniedergeval heet ik iedereen welkom op onze site en ik hoop dat we nog mooie tijden mogen beleven met onze club en op de eerste plaats met Standard!
Laatst gewijzigd door President op vr nov 23, 2007 11:35 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Doenckers
Bronze Member
Berichten: 56
Lid geworden op: di nov 20, 2007 2:00 am
Locatie: Turnhout
Contacteer:

Bericht door Doenckers » vr nov 23, 2007 11:19 am

Allez dan, ik ben den doenckers (en mijn vriendin Heidi), in de supportersclub al meerdere jaren gekend als "de mannen van Turnhout". Al is er geen enkele van onze groep eigenlijk afkomstig van Turnhout mer wel in de buurt daarvan (vierhoek Rijkevorsel, Hoogstraten, Zoersel, Turnhout). Voor diegene die mij nog ni moesten kennen, ik ga nu al ongeveer 13 jaar elke thuismatch (en de laatste 6 jaar ook elke uitmatch) naar Standard zien. Ik ben 5 jaar geleden trouwens ook een site begonnen met wat fotokes per match. De foto's van dit jaar zijn ook hier te bekijken, dus ge zult op die foto's mij of anderen van onze groep wel is terug zien.

Questions: just shoot.

kieperke
Newbie
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: do nov 22, 2007 2:00 am
Locatie: loemmel

Bericht door kieperke » vr nov 23, 2007 2:09 pm

hello, maniaken kieperke hier ofwel frutboer . "kieperke deze naam hebben ze gekozen ja omdat ik een goede kieper ben :roll: . vraag me af wat diene stijnen bij de nationale ploeg doet stuk wijf :evil: maar ja mijn naam tommy ritrovato ( vertaalt TERUGGEVONDEN) was er bij van het begin bij toen deze zuipen hou een beetje van voetbalfanclub werd opgericht maar toch jullie zijn allemaal geweldig (ja gij ook paps :P ) come on you reds :twisted:

illusion
Site Admin
Site Admin
Berichten: 39
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Tongeren

Bericht door illusion » ma nov 26, 2007 11:45 am

nick: illusion
echte naam: Tim Suys
beroep: ICT
leeftijd: 31

Ik ben zelf geen lid van de supportersclub, maar ben vorig jaar wel eens mee geweest naar de 1/2 finale van de beker tegen Anderlecht. Ik ken de supportersclub via HeadHunter (en hem ken ik vanop het illusion forum). In september eens aan Ben voorgesteld om een website te maken voor de supportersclub en dat hebben we dan maar gedaan.
Ik ben getrouwd met An, heb drie kindjes, Zoë, Maikel en Rune. Zij zijn ondertussen ook al gebrainwashed: alles wat niet rood-wit is, is slecht, blauw-wit zijn vuile rotte smurfen en rood-wit is goed!
Ik ga zelf niet superveel "live" kijken, maar volg de matchen op BelgacomTV, daar komt normaal gezien volgend jaar verandering in, dit jaar was dat moeilijk omdat Rune nog niet zo oud is en ik mijn vrouwtje niet elke week met een baby en 2 kids wou opzadelen. Nu Rune al wat groter is kunnen we daar verandering in brengen ;)

didi
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: zo nov 25, 2007 2:00 am
Locatie: Dendermonde

Bericht door didi » ma nov 26, 2007 7:28 pm

Dezelfde als op het grote forum en op het forum van Millennium Reds.
Geen lid van Mol,maar de sympathie/kennismaking kwam er bij dé busrit naar Boekarest.Verder loop je overal wel een Kempenzoon tegen het lijf..tot in Glasgow.
Ook 3 kids(Pauline 4.5j,Victor2.5j en Axelle 2mnd), maar een madam die er wel af en toe alleen mee zit 8) .
Dik in orde deze site!

Headhunter
Moderator
Berichten: 83
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Lommel

Bericht door Headhunter » ma nov 26, 2007 8:23 pm

Kempenzonen in Glasgow, je ziet ze idd overal Didi :lol:

Zal mezelf hier ook maar ff int heel kort voorstellen he.
Mijn naam is Bert alias headhunter (ook opt groot forum), ben afkomstig uit Lommel en ga ondertussen toch al een jaar of 7 naar Standard zien. Eerste match was europees thuis tegen Girondins de Bordeaux :wink:
Onmiddellijk de smaak te pakken toen en sindsdien ben ik meer en meer gaan kijken. Na een paar jaar resulteerde dit in een abo da zonder twijfel elk jaar verlengd gaat worden.
Voor de rest nie veel te vertellen. Beleefde vragen mogen altijd gesteld worden, ik zal proberen om even beleefd te antwoorden :lol: .

Ike
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: zo nov 25, 2007 2:00 am
Locatie: Heist Op Den Berg

Bericht door Ike » di nov 27, 2007 12:34 am

Hey guys, here a girl ...
Hoezo geen schoen- of bh maten, pfff, flauw hoor ... :wink:
Ik ben Ike ... van de Millennium Reds. Eigenlijk is het I'ke ... de I van Iris en de 'ke omdat ik een lieveke ben. Zo simpel is het. :wink:
Standard supporter geworden omdat grote broer Joey Ramone me dat zo geleerd heeft ... heeft hij goed gedaan hé. En voila, sinds hij me meenam ... helemaal opgeslorpt. Een supportersclub in Antwerpen gezocht en gevonden en al snel gebombardeerd tot promogirl. Gelukkig hou ik me ook bezig met nuttige dingen in de club :wink:
Voel me heel goed in de grote standard familie ... en indien er nog 'rsdk'ers zijn die me bloemen willen geven ... 'k heb nog veel lege vazen staan hoor :wink:
Groetjes, I'ke xxx

simon_rouche
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: zo nov 25, 2007 2:00 am
Locatie: Bunsbeek Plage
Contacteer:

Bericht door simon_rouche » di nov 27, 2007 10:52 am

Simon_rouche, dezelfde vanop't grote forum..

Veel forummers ken ik niet (bvb een standardboy_96 wel en anderen van ziens).
Even jullie site + forum bekeken en meteen verkocht!

Sjieke dinges manne;)

Headhunter
Moderator
Berichten: 83
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Lommel

Bericht door Headhunter » di nov 27, 2007 11:01 am

simon_rouche schreef:Simon_rouche, dezelfde vanop't grote forum..

Veel forummers ken ik niet (bvb een standardboy_96 wel en anderen van ziens).
Even jullie site + forum bekeken en meteen verkocht!

Sjieke dinges manne;)
Ah dus gij noemt mensen die ge nie kent zomaar pipo?? :lol: :wink:

illusion
Site Admin
Site Admin
Berichten: 39
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Tongeren

Bericht door illusion » di nov 27, 2007 11:06 am

nee, hij noemt u ne pipo, mensenkennis heeft hem toch he, da kunde nie ontkennen :D

illusion
Site Admin
Site Admin
Berichten: 39
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Tongeren

Bericht door illusion » di nov 27, 2007 11:07 am

Ike schreef:Hey guys, here a girl ...
Hoezo geen schoen- of bh maten, pfff, flauw hoor ... :wink:
geen probleem mee als ge uwe bh-maat geeft hoor :twisted:

simon_rouche
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: zo nov 25, 2007 2:00 am
Locatie: Bunsbeek Plage
Contacteer:

Bericht door simon_rouche » di nov 27, 2007 8:39 pm

Headhunter schreef:
simon_rouche schreef:Simon_rouche, dezelfde vanop't grote forum..

Veel forummers ken ik niet (bvb een standardboy_96 wel en anderen van ziens).
Even jullie site + forum bekeken en meteen verkocht!

Sjieke dinges manne;)
Ah dus gij noemt mensen die ge nie kent zomaar pipo?? :lol: :wink:
:oops: Krijg ik nu een levenslange ban op dit forum? :(

Enneuh, 't was terecht eh makker :lol:

bogie
Newbie
Newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: di nov 27, 2007 2:00 am
Locatie: Riemst

Bericht door bogie » di nov 27, 2007 9:09 pm

Hey iedereen,

ik ben Bogie (bijnaam van toen ik een jaar of zes was, te wijten aan familienaam) en zelfde nickname als op grote forum.
Zit in het bestuur van de Mergelboys(Z.Z.B.)
Toffe site
Ge gaat mij hier nog wel vaker tegenkomen alsook op de matchen zelf natuurlijk.

De ballen en doe zo verder

Headhunter
Moderator
Berichten: 83
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Lommel

Bericht door Headhunter » di nov 27, 2007 11:53 pm

simon_rouche schreef:
Headhunter schreef:
simon_rouche schreef:Simon_rouche, dezelfde vanop't grote forum..

Veel forummers ken ik niet (bvb een standardboy_96 wel en anderen van ziens).
Even jullie site + forum bekeken en meteen verkocht!

Sjieke dinges manne;)
Ah dus gij noemt mensen die ge nie kent zomaar pipo?? :lol: :wink:
:oops: Krijg ik nu een levenslange ban op dit forum? :(

Enneuh, 't was terecht eh makker :lol:
Ik zal mijn goed hart laten zien en u hier nog toelaten... want idd, ik zat er redelijk langs met mijn tussenseizoen :lol:

Plaats reactie