Who is who??

Alles wat niet met Standard en voetbal in het algemeen te maken heeft

Moderator: Headhunter

Silke
Newbie
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: di dec 04, 2007 2:00 am
Locatie: Hoeselt

Bericht door Silke » wo dec 05, 2007 2:28 pm

Alé dan

www.vt4.be/dejeugdvantegenwoordig

Ge gaat naar leerlingen,ge klikt op de pijltjes totdat ge mij,silke hendriks natuurlijk,tegekomt en u leest wat er staat.
:wink:

pol0018
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: do nov 22, 2007 2:00 am
Locatie: Dessel

Bericht door pol0018 » do dec 06, 2007 7:49 pm

hey rouchkes, ik zen den Bram ("één van de manne van dessel" zoals de wim da zo schoon zegt). kzen ne standard supporter uit den boerenbuiten van Dessel dus. Dit is men eerste seizoen dak met de bus meerij, maar zeker nie het laatste jaar.
tot op de bus. ciaooo!!!!

Berre
Newbie
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: do nov 22, 2007 2:00 am

Bericht door Berre » zo dec 09, 2007 6:26 pm

hey rsdk vrienden ik ben gewoon de wim en meer valt er eigenlijk niet te vertellen! ik ben een braaf verlegen manneke da ook op de bus zit maar de meeste zullen mij wel niet kennen omdat ik nogal een stil en rustig persoon ben! :D

Berre
Newbie
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: do nov 22, 2007 2:00 am

Bericht door Berre » zo dec 09, 2007 6:27 pm

foutje
ik ben wim en niet berre

wim
Newbie
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: zo nov 25, 2007 2:00 am
Locatie: mol

Bericht door wim » zo dec 09, 2007 6:31 pm

Berre schreef:hey rsdk vrienden ik ben gewoon de wim en meer valt er eigenlijk niet te vertellen! ik ben een braaf verlegen manneke da ook op de bus zit maar de meeste zullen mij wel niet kennen omdat ik nogal een stil en rustig persoon ben! :D

dit ben ik dus!

standardboy_96
Newbie
Newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 2:00 am
Locatie: opwijk

Bericht door standardboy_96 » vr feb 01, 2008 11:12 pm

Ik ben Pots Mathias alais standardboy_96, velen noemen mij potske :D niet omdat het ook men familienaam is, maar vooral omdat ik steeds men petje of 'potske' op heb als ik naar standard ga. ik ga zowel uit als thuis elke week de rouches aanmoedigen ! heb een abbo in E3. Ik ben lid van the red dragons te londerzeel. Die keren dat we met jullie bus zijn megereden waren super, leuke sfeer op jullie bus... Houden zo, jullie zijn héél goed bezig :wink:

andijvie
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: wo mar 12, 2008 2:00 am
Locatie: maasmechelen

Bericht door andijvie » vr mar 14, 2008 9:24 am

Ok, hier ook maar rap ff iets zeggen, ben dus An, zus van Tom, "schoonzusje" van Anneke, mama van Liam, vrouwke van "de Perre"...voila wie het nu nog ni weet hoeft het ook ni te weten. :wink:

Plaats reactie