Gevonden voorwerpen

Alles wat niet met Standard en voetbal in het algemeen te maken heeft

Moderator: Headhunter

Plaats reactie
sergiosigurvinson
Newbie
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: ma nov 26, 2007 2:00 am
Locatie: Hingene

Gevonden voorwerpen

Bericht door sergiosigurvinson » ma apr 07, 2008 1:17 pm

Gisteren bij het verlaten van de kantine T2 bezorgde me iemand van Tienen mij het abonnement van Geuns Marlies. Ben, ik breng dit abonnement mee naar Lokeren.

President
Site Admin
Site Admin
Berichten: 241
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:00 am

Re: Gevonden voorwerpen

Bericht door President » ma apr 07, 2008 4:19 pm

sergiosigurvinson schreef:Gisteren bij het verlaten van de kantine T2 bezorgde me iemand van Tienen mij het abonnement van Geuns Marlies. Ben, ik breng dit abonnement mee naar Lokeren.
Schitterend, ze was er de kop van in dat ze haar abo kwijt was. Dar krijg je vrijdag van mij het nodige bier voor als tegen prestatie :wink:

Headhunter
Moderator
Berichten: 83
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 2:00 am
Locatie: Lommel

Re: Gevonden voorwerpen

Bericht door Headhunter » ma apr 07, 2008 6:53 pm

President schreef:
sergiosigurvinson schreef:Gisteren bij het verlaten van de kantine T2 bezorgde me iemand van Tienen mij het abonnement van Geuns Marlies. Ben, ik breng dit abonnement mee naar Lokeren.
Schitterend, ze was er de kop van in dat ze haar abo kwijt was. Dar krijg je vrijdag van mij het nodige bier voor als tegen prestatie :wink:
Is het niet logischer dat Marlies de René daar het nodige bier voor betaald?? :twisted:

President
Site Admin
Site Admin
Berichten: 241
Lid geworden op: ma okt 22, 2007 2:00 am

Re: Gevonden voorwerpen

Bericht door President » ma apr 07, 2008 6:57 pm

Headhunter schreef:
President schreef:
sergiosigurvinson schreef:Gisteren bij het verlaten van de kantine T2 bezorgde me iemand van Tienen mij het abonnement van Geuns Marlies. Ben, ik breng dit abonnement mee naar Lokeren.
Schitterend, ze was er de kop van in dat ze haar abo kwijt was. Dar krijg je vrijdag van mij het nodige bier voor als tegen prestatie :wink:
Is het niet logischer dat Marlies de René daar het nodige bier voor betaald?? :twisted:
Jawel, en da heeft ze mij dan ook beloofd, maar iemand moet met de biercredits gaan lopen :twisted: :wink:

Btw, da bespaart mij ook nen hoop werk....

Plaats reactie