Gevonden voorwerpen
Moderator: Headhunter
-
- Newbie
Gevonden voorwerpen
Gisteren bij het verlaten van de kantine T2 bezorgde me iemand van Tienen mij het abonnement van Geuns Marlies. Ben, ik breng dit abonnement mee naar Lokeren.
Re: Gevonden voorwerpen
Schitterend, ze was er de kop van in dat ze haar abo kwijt was. Dar krijg je vrijdag van mij het nodige bier voor als tegen prestatiesergiosigurvinson schreef:Gisteren bij het verlaten van de kantine T2 bezorgde me iemand van Tienen mij het abonnement van Geuns Marlies. Ben, ik breng dit abonnement mee naar Lokeren.

-
- Moderator
Is het niet logischer dat Marlies de René daar het nodige bier voor betaald??President schreef:Schitterend, ze was er de kop van in dat ze haar abo kwijt was. Dar krijg je vrijdag van mij het nodige bier voor als tegen prestatiesergiosigurvinson schreef:Gisteren bij het verlaten van de kantine T2 bezorgde me iemand van Tienen mij het abonnement van Geuns Marlies. Ben, ik breng dit abonnement mee naar Lokeren.

Jawel, en da heeft ze mij dan ook beloofd, maar iemand moet met de biercredits gaan lopenHeadhunter schreef:Is het niet logischer dat Marlies de René daar het nodige bier voor betaald??President schreef:Schitterend, ze was er de kop van in dat ze haar abo kwijt was. Dar krijg je vrijdag van mij het nodige bier voor als tegen prestatiesergiosigurvinson schreef:Gisteren bij het verlaten van de kantine T2 bezorgde me iemand van Tienen mij het abonnement van Geuns Marlies. Ben, ik breng dit abonnement mee naar Lokeren.

Btw, da bespaart mij ook nen hoop werk....