Welk type van Geforce of Ati ?President schreef:Veek vragen weinig antwoorden, ik weet dat het ongeveer dezelfde is als die van ouw, maar dan een iets betere/nieuwer type, die tevens qua prijs een stuk goedkoper zou zijn volgens de Hans, deze zou een veel grotere oplage hebben...Moon schreef:ter verduidelijking,de beste kunne wij niet betalen !President schreef: Ik moet gene andere hebben, dat is de beste videocard die momenteel te verkrijgen is, het spijtige is dat die super populair is en dat ze de vraag niet kunnen bijhouden...
Welke hedde dan besteld ?
heeft de pony er dan eindelijk toch ene besteld ja ?
En dieje pony zou er idd ene gaan bestellen...
PC's en stuff....
Moderator: Headhunter
Dezelfde dan die van ouw, maar dan den opvolger...Moon schreef:Welk type van Geforce of Ati ?President schreef:Veel vragen weinig antwoorden, ik weet dat het ongeveer dezelfde is als die van ouw, maar dan een iets betere/nieuwer type, die tevens qua prijs een stuk goedkoper zou zijn volgens de Hans, deze zou een veel grotere oplage hebben...Moon schreef: ter verduidelijking,de beste kunne wij niet betalen !
Welke hedde dan besteld ?
heeft de pony er dan eindelijk toch ene besteld ja ?
En dieje pony zou er idd ene gaan bestellen...
Dat zal het zijn, ze is ook goedkoper geworden volgens de Hans, die van ouw was ook nog verkrijgbaar, maar meer betalen voor iets da minder is zou maar belachelijk zijn...Moon schreef:Daar is nog gene opvolger van,enkel een ander chip dat erin zit.
Is idd sneller,trager zou belachelijk zen natuurlijk